Selamat Pulang AK 537 & AK 535

Selamat Pulang AK 537 & AK 535


             Hari ni 25 May 2016,  hari terakhir kitaorang dekat bumi kemboja, esok semua akan berlepas pulang ke tanah air. Pulang kami meninggalkan 1001 pengalaman dan peristiwa. Masing- masing dah merasai pahit manis duduk di kemboja. Batch ni agak sibuk sikit sampai nak update blog pun rasa malas hihih.. especially yg duduk di FiA. mcm2 ragam dan kerenah manusia.

          4 bulan dekat sini rasanya byk bnda yang kami dpt, byk bnda yang kami tgk dan byk bnda yang kmi rasa. Seronok, sedih, muram semua ada. Kami berdoa esok semua berjalan lancar dan masing-masing selamat sampai dirumah.

        Kemboja mengajar kami pengalaman hidup yang cukup baik, bila dh jauh dari keluarga, kemudian duduk dgn org2 yang bru kita kenali, duduk dengan rakan2 kita akan belajar byk bnda yang menarik. Dari shopping ke jalan2, semua ada cerita. Hanya orang yang rasa jer tahu makna hidup dekat sini dan erti rasa syukur. Kalau nak kenal diri, keluarlah dari malaysia, tinggal di negara orang, kita akan kenal diri kita diwaktu itu.

      Apapun, doakanlah kami selamat sampai ke tanah air, takde ape yang menarik yang kami boleh ltk dalam blog ni tuk bulan nih dgn bulan lepas.  Masing-masing agak sibuk. Apa yang kami boleh kongsikan, kemboja boleh tawarkan korang kenangan yang lain dari yang lain. Kalau korang nak cuba, dtglah. Mmg seronok kalau kena cara.



   Kepada AK 537 dan AK 535, selamat pulang diucapkan,

No comments: